Gras groeit niet door aan de sprieten te trekken, maar door de wortels water te geven.

1L: letterfeest

• 2 februari 2023
  • Eerste leerjaar

In het eerste leerjaar hebben we intussen alle letters geleerd, dat moet gevierd worden! Als toegangsticket tot het grote letterfeest, flitsten we eerst nog enkele letters, waarna de kinderen echt wel hun letterdiploma verdienden. Met de nodige kinderchampagne, lekkere muffins en een streepje dansmuziek, kon het feestje niet meer stuk! We speelden een heuse letterbingo […]

We speelden een heuse letterbingo en kraakten de code tijdens een letterspeurtocht in het zonnetje.

Wat een dag!