Inschrijven

Alvast bedankt om interesse te tonen in onze school. Hieronder vind je alle informatie over onze inschrijvingen en infomomenten.

• Januari
    • 22 - Start voorrangsperiode broer/zus en kinderen personeel (start 9u)
  • Februari
    • 2 - Einde voorrangsperiode broer/zus en kinderen personeel (tot 15u)
    • 3 - Infomoment: ontdek onze school tussen 10 en 12 uur
    • 27 - Start aanmeldingsperiode voor alle leerlingen (start 12u)
  • Maart
    • 19 - Einde aanmeldingsperiode voor alle leerlingen (tot 12u)
  • April
    • 19 - Toewijzing + resultaat (om 12u)
    • 22 - Start inschrijvingen leerlingen met ticket/verzilveren (tijdens de schooluren)
  • Mei
    • 13 - Einde inschrijvingen leerlingen met ticket/verzilveren (tijdens de schooluren)
    • 23 - Vrij inschrijvingen (indien er nog plaats is)
Overzicht Belangrijke data

Infodag 3 februari 2024

Kom een kijkje nemen in de klas met je instappertje. Ontdek onze school tussen 10 en 12 uur. Hiervoor kan je een tijdsslot reserveren of bellen voor een afspraak op 015 41 95 94.

Reserveer makkelijk je rondleiding via deze volgende link. Tijdsslot om 10.00 en 10.30 uur is al volzet.

Inschrijvingen schooljaar 2024-2025

Is je kind geboren in 2022 of vroeger? Dan kan je nu voor onze school kiezen! Onze regio werkt met digitaal aanmelden. Eerst aanmelden via: https://naarschoolinregiomechelen.be, dan inschrijven in de je toegewezen school.

Alle informatie vind je in deze brochure van het LOP.