Let it snow!

Hoera, sneeuw! Onze leerlingen uit het 6de leerjaar trotseren met plezier de kou en maken een echte sneeuwman!

Bordspel Max 24/7 leert leerlingen om hulp te vragen

Een boeiende dag in het 5de leerjaar! Onze leerlingen maakten kennis met het bordspel Max 24/7. Een interactief spel dat je leert om te spreken over je problemen en risico’s leert inschatten.

1 jaar geleden

Lekker en gezond: workshop good cook

Vandaag op het menu? Heerlijke en gezonde tussendoortjes door onze leerlingen uit het 5de leerjaar!

Boekenwurmen gespot!

Onze eerstejaars lezen hun favoriete verhalen in de klas!

1 jaar geleden

Schrijf je in voor de Krokusmaaltijd!

Kom jij ook eten ten voordele van onze school op 12 maart 2023? Van harte welkom!

Geniet ervan!

De krokusvakantie staat voor de deur… Wij wensen jullie allemaal een deugddoende vakantie toe en we zien elkaar graag over een weekje terug. Geniet van deze mooie (bijna lente) periode!

‘Trek je ‘gekke’ schoenen aan!’

Niet alleen gekke boekentassen, maar ook gekke schoenen kunnen we spotten in onze klasjes!

”t Is carnaval, ’t is carnaval!’

Joepie! De tijd van de kleurrijke pruiken, kostuums en schmink is weer aangebroken! Onze leerlingen zijn alvast in de feeststemming! Een ideale afsluiter voor de start van de krokusvakantie.

Een blik uit het 3de leerjaar

Gekke boekentassen- of gekke bekken-dag? Een blik uit ons derde leerjaar tijdens de gekke boekentassen-dag en carnaval.

Gekke boekentassen!

Op maandag 13 februari brachten de leerlingen uit het 5de leerjaar geen standaard boekentas mee naar school, want vandaag is het gekke-boekentassen-dag!

Kleuters 3KA maken stop-motion video

Ready, set, action! ‘Mediagewijs’ maakten onze kleuters uit 3A met begeleiding van de juf een stop-motion video rond veiligheid in het verkeer.

1 jaar geleden

BRUSSEN? Broer of zus inschrijven in onze school?

Is je kind geboren in 2021? En kies je voor dezelfde school als broer of zus?

Fijne kerstvakantie!

Het nieuwe en het oude, het prille, het vertrouwde, het warme en het koude, wat bloeit en wat verdort zijn niet te onderscheiden. Je koestert beter beide. Er komen mooie tijden in een jaar dat enig wordt. Stijn De Paepe Uit: ‘Vers gezocht’, Uitgeverij Lannoo, 2022, p. 126.

De Sint op bezoek!

Voorleesweek