Comme chez Lambert

• 3 mei 2023
  • Algemeen

Onze leerlingen gaan op culinair avontuur en maken kennis met vijf topchefs of culinaire artiesten, waaronder Sergio Herman, Dominique Persoone, Regula Ysewijn en

Dinsdag 2 mei is onze culinaire week Comme chez Lambert gestart! Onze leerlingen krijgen hoog bezoek van vijf topchefs en culinaire schrijvers die hun kooktips en ervaring delen. Bon appétit tout le monde!

Onze leerlingen oefenen ook op hun serveerskills: een grote plateau met glazen dragen is niet zo eenvoudig als je denkt! Bij een leuke projectweek hoort ook een projectlied dat inhoudelijk gaat over de aanwezige chefs. Één ding is zeker … hier op school is er culinair talent in huis!