”t Is carnaval, ’t is carnaval!’

• 15 februari 2023
  • Algemeen

Joepie! De tijd van de kleurrijke pruiken, kostuums en schmink is weer aangebroken! Onze leerlingen zijn alvast in de feeststemming! Een ideale afsluiter voor de start van de krokusvakantie.

Om zelf ook in de sfeer te komen: ”t Is carnaval, ’t is carnaval van retteketet, de mensen hebben lol, ze hebben hun feestmuts opgezet. Drie dagen lang de polonaise, ze dansen op het bal… ’t is carnaval, ’t is carnaval, ’t is carna-carnaval!’