De Warmste Week

• Vierde leerjaar
  • Vijfde leerjaar
  • Zesde leerjaar

Onze school ‘verwarmt’ De Muze en SAMANA in Muizen.

In het kader van de Warmste Week ‘verwarmen’ onze kleuters en leerlingen alle senioren en chronisch zieken met een filmpje, een groepswerk, met wenskaarten, met brieven, met een virtuele serenade aan hun balkon… je kan het zo gek niet bedenken!

SAMANA uit onze Sint-Lambertusgemeenschap… Deze vereniging wil chronisch zieken en mantelzorgers ondersteunen. Belangrijk zijn hun huisbezoeken. Ze geven hun vrienden de kans om op verhaal te komen, organiseren ontmoetingen, verstrekken informatie en verwijzingen. Samen met zo’n 30 vrijwilligers maken ze dit waar.

De Muze, woonzorgcampus in Muizen…Ze bieden een waaier aan opvangmogelijkheden voor zowel actieve als zorgbehoevende senioren. De Muze beschikt over 82 kamers voor permanent verblijf in hun woonzorgcentrum, waarvan 4 gekoppeld (voor 4 echtparen), 8 kamers voor herstelverblijf, en op weekdagen hebben ze plaats voor 15 gasten in dagverzorgingcentrum Thalia.

Bedankt vrijwilligers en personeelsleden, bedankt helden!