Update Coronavirus 28.04.2020

• 28 april 2020

Coronanieuws heet van de naald!

De Nationale Veiligheidsraad heeft op vrijdag 24 april, op grond van advies van de wetenschappelijke experten beslist dat de scholen gefaseerd kunnen opstarten en dit waarschijnlijk vanaf 15 mei. Hoe dit veilig moet en kan georganiseerd worden, is nog volop in onderhandeling. Van zodra hierover duidelijke richtlijnen zijn en er een risicoanalyse is gebeurd, kunnen we verder communiceren.

Wat we wel weten is dat de noodopvang alvast verder wordt gezet. Wij blijven als school onze maatschappelijke verantwoordelijkheid opnemen. De noodopvang is er voor kinderen die thuis niet kunnen opgevangen worden.

Er is opvang in onze school tussen 7.00 en 17.30 uur. Laat de school weten of voor je kind opvang op school nodig is en dit een week vooraf. Stuur een e-mail (school@sint-lambertusschool.be).

Wat dien je in deze mail te vermelden:

Omwille van de coronamaatregelen zien wij ons genoodzaakt om alle geplande activiteiten te annuleren. We annuleren jammer genoeg: de pedagogische studiedag 13/05, logeren op school 19/05, de schoolreis 29/05, de sportdag 05/06, het schoolfeest van 21/06, de klas van 2020 op 24/06… maar bedenk: na regen komt zonneschijn!