Magisch Muizen

• 28 november 2019
  • Algemeen

zaterdag 16/11

Magisch Muizen werd door de ouderraad georganiseerd op zaterdag 16 november. In de namiddag konden de kinderen van een plastic fles een lampion knutselen. Daarna was het met z’n allen smullen van overheerlijke verse gehaktballetjes met appelmoes en brood. Toen het wat donkerder werd, namen we onze lampionnen en kwamen de huifkarren aan om de kinderen mee te nemen voor een wandeling door Muizen. Op elke kar werd er gezongen onder begeleiding van enkele juffen, meesters of ouders. Onderweg werd er gestopt om te wisselen zodat de wandelende kinderen ook eens mee op een huifkar konden en hielden we halt voor een superlekkere kom pompoensoep, met of zonder balletjes. Terug aangekomen op school kon iedereen zich verwarmen aan de vuurkorven en nagenieten van een warme chocomelk, frisdrankje, pintje of een verkwikkend glaasje jenever. Kortom een magische beleving voor de kinderen en hun ouders, grootouders, familie en vrienden.